Uppdatering önskas



I förrgår fick jag ett kort sms av bästa vännen. Innebörden gick dock inte att ta miste på.
"Hon har svarat igen :)"
Jag förstod genast vad det gällde, att hon syftade på mailet hon skickat till Henne för ett bra tag sen.
Vad skrev hon? Jag vill, jag vill, jag vill veta!! (Under förutsättning att det var ett svar i positiv riktning förstås).

Det faktum att jag har exet på besök just nu gör ju förstås hela situationen en aning komplicerad. Känner inte att det lämpar sig att diskutera eventuellt nya ragg med bästa vännen när exet sitter vid sidan om...

Så älskade vän, om du läser detta, (och det vet jag att du gör), ring NU! Jag gör sönder av nyfikenhet. 






Kommentarer
Postat av: knasan

hon svarade väl ganska diffust igen..måste ja säga..
inge så.. klart.. haha :)

2007-12-29 @ 09:44:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0