Det ÄR f*ttan som gör det



Igår postade jag ett inlägg med rubriken Är det fittan som gör kvinnan, och just igår hade jag av en händelse fler antal unika besökare än vad jag någonsin tidigare haft på min blogg. Är detta en slump eller är vi så perverterade att vi handlöst kastar oss över första bästa inlägg som i rubriken innehåller något av orden, kuk, fitta, knulla, eller sex i hopp om att komma över extravaganta detaljer ur någons sexliv?
Alltså, det är bara en enkel fråga.
Jag kan visst bjussa på detaljer ur mitt sexliv eftersom jag tills vidare är anonym här. Om jag bara hade ett sexliv.


Tills vidare bjuder jag på egenhändig paint- tillverkat onaniobjekt, så kan den som känner ett trängande behov av att runka loss göra det tills något intressantare dyker upp.


image16




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0