Dyrt...och skumt

  

Ganska exakt i samma stund som jag hämtat mig från chocken efter min senaste mobilräkning får jag följande sms av min mobiloperatör:

"Hej!
Vi har sett över dina mobilkostnader och eftersom du ringer så mycket så har vi ett erbjudande till dig. Du får även 50 sms på köpet om du förlänger ditt abonnemang."

Nu undrar jag; hur långt framskriden är tekniken egentligen när min operatör bevisligen ser förtvivlan i mina ögon när jag öppnar kuvertet med räkningen och minuten senare skickar detta sms till mig?
Finns det en inbyggd dold kamera i alla moderna mobiler som talar om att  "du, här har vi en storkonsument...henne kan vi nog lura på nåt erbjudande..."?

image18







Kommentarer
Postat av: Viktoria

wiii...fast idag läste jag på en annan blogg att hon fått en räkning på dryga 1800 euro, alltså runda 18000 SEK. Undrar just vad de kan erbjuda henne för att hon skall komma över den chocken, 100 MMS? 1000? Skulle hon bli glad då?

2007-11-22 @ 11:41:34
URL: http://viktorialowenthal.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0