Jag + alkoholen, forts.



Jag är en bajs. Det talade min bästa  vän om för mig idag.
Tack. Tack så hjärtligt. Bockar och bugar.
Jag förstår dock vad hon menar.
Jag är lite disträ ibland. Eller inte så lite förresten.
Ibland glömmer jag liksom att höra av mig. Inte för att jag är dum, elak eller ego...utan bara för att jag helt enkelt glömmer.Jag har alldeles för mycket skit som rör sig i mitt huvud.
Som tjejer t.ex...och sex. Och det faktum att jag just blivit arbetslös. Och att det alltid är för mycket månad kvar i slutet av pengarna.
Ibland glömmer jag t.o.m bort mig själv. Men det är mindre väsentligt egentligen. För förr eller senare hittar man sig själv igen.
Jag antar att det jag vill ha sagt med detta lilla inlägg är...förlåt...för att jag är tanklös ibland, jag menar inget illa.

Nu har jag i alla fall konstaterat att alkohol gör mig full, virrig, glad, fyllekåt....och totally out of my mind.
Eller som vännen sa (i samband med att jag nämnde psykologen);  "Du behöver ingen psykplog, vi kan analysera dig även efter överstökat porrsnusk"

Voila!!

Godnatt alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0