Reklambanner?


Blev omnämnd i en blogg skriven av Viktoria (jäkligt kul blogg dessutom) angående alla reklambanners som dyker upp på bloggsidor till höger och vänster, och dess innebörd.
Hon spinner vidare på ett av mina tidigare inlägg där jag förundrades över vem som bestämt att de banners som skulle synas i min blogg gjorde det just där och just då... Problemet är att ingen verkar ha svaret på det.

Nu har det hänt igen. Jag har blivit erbjuden att adoptera....en tiger.
Nog för att jag är flata och således inte har för avsikt att skaffa barn på naturlig väg, men att adoptera en tiger ifrån Afrika är väl ändå långsökt?


Kommentarer
Postat av: Knasan

Ta tigern o ge mig!! :D

2007-11-22 @ 19:09:59
URL: http://www.nogg.se/knasa
Postat av: Sneaker

Javisst min vän, visst kan du få den...en otämjd tiger är precis vad man vill ha i en lägenhet..haha!

2007-11-22 @ 19:25:02
Postat av: Viktoria

hahahaaa, adoptera en tiger!!! och nu när du har en tradig hemmafredag med ditt bangade knull ja då får du upp reklam om videogames alternativt gå en kurs på distans i web design...

2007-11-25 @ 20:44:13
URL: http://viktorialowenthal.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0