Spypåse



Plötsligt slog det mig. Snowjoggern är tillbaka!
Det är en gåta.
Vissa plagg borde förbjudits redan första gången de var moderna.
Snowjoggern är ett sådant plagg. 90-tals hiphop-byxan ett annat.

Jag som är 70-talist minns denna obeskrivligt fula sko/känga/stövel med vånda och lika väl minns jag hur mamma tvingade mig att använda mina exemplar i babyrosa eftersom "de var sååå varma och sååå praktiska"
Nu ska man behöva se vuxna kvinnor och män gå runt i dessa vedervärdiga skapelser fram tills slutet av mars.

Snälla modeskapare. Tänk till...för en gångs skull!
För ni kan väl inte på allvar påstå att den här är snygg??


image23





Kommentarer
Postat av: Monica

Men...egentligen, som jag minns de allra första snowjoggingarna, sâ var de med SNÖRNING! Dessa gräsliga kardborrebandsvarianter är väl ett senare pâfund, eller?

2007-11-27 @ 22:15:24
URL: http://casajunyent.blogspot.com
Postat av: Sneaker

Monica>>
Du har helt rätt...
De fanns förvisso i båda varianter men de var i mitt tycke lika vedervärdiga oavsett om man valde snörmodell eller "fylle-modell" con kardborrband. Hursomhelst, de var ingen fröjd för ögat då och är det inte heller nu *S*
Feos, helt enkelt!!

2007-11-27 @ 23:33:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0