Charm, kvinnor, och sex

Det finns ett roligt jag också.
Lite sådär dumknäppt liksom.
Den knasiga jag klurar och filurar på de mest osannolika saker.
Ofta skrattar jag också. Hejdlöst så att jag måste kippa efter andan.
Har jag riktigt otur skrattar jag så mycket så att jag måste knipa ordentligt för att inte kissa på mig.
Jag skrattar alltid med folk, inte åt dom. Det är elakt.

Jag tycker om intelligens. Och det skrivna ordet. Charm är det bästa jag vet. Och kvinnor förstås.
En intelligent, charmig, kvinna med förmågan att svänga sig med det skrivna ordet så att man häpnar gör mig snudd på horny. Snuskigt va?

I natt hände något som inte fick hända.
Jag drömde om en annan.
Hon är blond, blåögd, lång, vältränad och OTROLIGT vacker.
Hon är intelligent.
Hennes skratt gör mig knäsvag.
När hon pratar med mig får jag tunghäfta. Det får jag aldrig annars.
Hon är rapp i käften, vågar ta för sig och hennes blick dröjer ofta kvar i min.
I hennes närhet är jag allt det som jag absolut inte får vara.
Hon är het.
Hon är....min drömkvinna.

I natt drömde jag att jag låg i hennes knä. Hon strök med handen över mitt hår. Hon smekte min kind, tittade mig djupt i ögonen. Hennes blick avslöjade precis ALLT hon tänkte.
Hon frågade om vi skulle gå någon annanstans, bara hon och jag.
Jag svarade att det inte gick eftersom jag var ute på ett mission, att bli vän med andarna i huset.
Sen vaknade jag.
Åh gud vad arg jag var...andar?? Jo, tjena! Hur förstörd får man bli?
Jag försökte och försökte och försökte somna om igen för att liksom kunna ta ett annat beslut i min dröm men det var som förgjort, så jag gick upp och bryggde kaffe istället och googlade henne. Hennes leeende var det första som dök upp på min skärm. Värme, åtrå...

Nåja, jag har i alla fall haft en "nära-sex-upplevelse" med Henne.

I natt ska jag gå ett steg längre. Kanske ta med Henne på en seans. Som ghostbusters. Fast bara om jag vågar.

Hej gott folk. Det här är jag, trasig och knasig. Men med ett hjärta av guld.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0