Idag 00:13, SEX!!

00:13...det var då det slog mig; jag vill ha henne.
Jag vill ha henne mellan mina lakan. Flåsandes i mitt öra.
Med hennes händer trevandes över hela min kropp. Hennes läppar trånande efter mina.
Hennes hud suktande efter min. Hennes röst hest viskande mitt namn i mitt öra. Hennes fingrar sakta utforska varenda millimeter av mig.

Ikväll ringde hon...


Så här artade sig samtalet:
- Hej, hur är det?
- Jo,det är bra. Vad gör du? Är du i stan igen eller?
- Ja, jag kom hem för några timmar sen... När ska vi ses?
- Imorgon kanske...om det funkar.
- Självklart...eller söndag Jag ringer då.
- Aaa, gör det. Jag är...typ...ledig.
- Ja, okej...ska bli kul att se dig. Och du...puss och kram...!!
- *Tystnad* Aaa...puss och kram till dig med


Så här sulle jag vilja att samtalet artade sig:
- Hej, hur är det?
- Jo,det är bra. Vad gör du? Är du i stan igen eller?
- Ja, jag kom hem för några timmar sen...När ska vi ses?
- Jag är ledig...kom förbi nu om det är okej? (ivrig som fan...)
- Absolut...Toppen, kommer snart då...
- Aaaa...gör det. Ska bli kul attt träffa dig, jag har saknat dig.
- Detsamma......du...vill älska med dig...ikväll!
- Jag med, skynda dig!

...men tyvärr har jag ibland livlig fantasi och stora förhoppningar.
Fast vi ska ses imorgon.
Måste bädda rent...för säkerhets skull liksom.


Kommentarer
Postat av: linalainen

alltid lika bra att bädda rent
jag har precis bäddat rent
fast et är för att fredagar är min städ-dag

2007-10-20 @ 02:03:30
URL: http://linalainen.blogs.se
Postat av: linalainen

ha ha ha

jo, för just nu måste jag plugga

2007-10-20 @ 07:24:43
URL: http://linalainen.blogs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0