Idol-flickorna in my heart

Jag älskar Amanda...för att hon är så jävla cool.
Och jag är kär i Marie Picasso för att hon är så satans vacker och för att hennes röst knockar mig.
Och Gathania skulle jag kunna sätta på vilken sekund som helst....bara för att hon blottade sina snygga ben i den korta kjolen ikväll.
( Ja, Evelina får också vara med, eftersom hon med all säkerhet är en puma mellan lakanen. För allt i världen, hon är ganska söt hon med... )

Någon som vet vad som händer om man kontaktar tv4 och ber om ett huge gang-bang med idol-flickorna??

Kommentarer
Postat av: Ida

Hahaha, du är inte prydd du:D Sådär snackar min kompis men hon är inte ens gay;D

2007-11-24 @ 02:24:17
URL: http://slide.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0