Jag och männen



Jag är uppenbarligen som en man.

Jag kan inte göra två saker samtidigt.
D.v.s. inte skriva blogg OCH sitta på qx.
Inte heller gå OCH tugga tuggummi samtidigt...
I själva verket gör jag faktiskt inget av det särskilt ofta.
Jobbet tar för mycket tid, likaså umgänget med mina nya underbara kollegor.

Jag försöker ägna mig åt mig själv också...och resten av tiden går åt till underbaringen, kärleksdilemman och att klura ut hur jag ska "överleva" dagen. Livets berg-och-dalbana tar mycket påkrafterna ska ni veta. Just nu är "vagnen" i nedförsbacke, och det pirrar sådär skönt i magen... Låt mig bara slippa nästa sega, tröttsamma uppförsbacke.

Jag har helt enkelt inte ro att sitta framför datorn för tillfället. Måhända kommer inspriationen tillbaka så småningom...

Tills dess, lev väl i sommarvärmen






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0