Jag - svikare



För tillfället är jag sämst i världen på att blogga.

Jag jobbar arslet av mig tolv timmar om dagen och därefter drar vår tappra lilla skara på after work och dricker öl, skrattar magmusklerna hårda och glömmer verkligheten.
För på mitt jobb hamnar man ofta mitt i verkligheten och den är inte alltid vacker. Tvärtom...
Jag känner redan att distansen är viktig som fan. Jag behöver köra slut på mig själv för att slippa fundera. Jag behöver vara slutkörd för att kunna somna.

Verkligheten är bra som fan att ha nära när man känner att man sitter på ruinens kant...och det har jag gjort mycket den sista tiden.

Sex? Javisst - bra som fan dessutom!
Känslor - Oh yeah...så det räcker och blir över.
Kärlek? - Pass...fråga henne och se vad svaret blir. Oavsett vad hon säger blir det nog inte det svaret JAG vill höra...











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0