Ineffektivitet och sexualitet



Gud vad ineffektiv jag är när jag är ledig.
Mina planer blir oftast inte mer än just planer men visst är det väl ändå tanken som räknas?

Imorgon ska jag dock vara förbaskat effektiv. Ska nämligen börja dagen med milen i Bokskogen följt av möte som i sin tur kommer att följas av ytterliggare en promenad men en nuvunnen vän. Problemet med denna nyvunna vän är att hon är just en Hon och jag har liksom helt glömt hur man beter sig med söta honor.
Äsch, man får väl helt enkelt vara som man är eftersom man inte blev som man skulle...

Kvällen ska ägnas åt lussebak, alkoholfri öl och en jävla massa skitsnack med mina allra närmaste. Har jag tur får jag dessutom känna lite nattlig närhet (är helt svältfödd på kroppskontakt...) då en av gästerna är "långväga". Vill dock lova att det inte kommer att sexas; inte efter att ha läst före detta sambons blogginlägg om huruvida vårt sexliv var bra eller inte. Jag trodde att hon var nöjd, men så var tydligen inte fallet: Tänk att man hade så fel i tre hela år...det smärtar faktiskt. 
Kontentan av detta är att jag kommer totalnobba alla eventuella sexuella inviter i ren skräck att göra bort mig.
Så hade man helt plötsligt blivit en nucka också...VOILA!
Måtte man vara bra på något annat...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0