Är detta fittslim, eller?



Jag har gått och blivit småförälskad.
Jag blir alldeles knäsvag, generad och fumlig när jag träffar henne och när hon pratar med mig säger jag helt obegripliga saker och börjar stamma. Borde kanske "shapa" upp självförtroendet lite...
Gårkvällen ägnade vi åt sms:ande och jag somnade med ett stort leende på läpparna och ett löfte om att vi ska ses snart.

Det finns bara en liten hake; hon är gift...med en man.
Så säg mig, är detta inte typiskt mig?

Apropå knäsvag, generad och fumlig visade jag ytterliggare prov på detta idag när jag helt plötsligt hamnade öga mot öga med den otroligt snygga baristan på Espresso House.
Från och med idag är hon min plan B...om inte plan A för för sig att ansöka om skilsmässa inom kort alltså (yeah, right...)


Ps. Förresten mamma, det heter Slim fit, inte Fittslim!! ds


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0