Ego-boost, bye bye



Vilken jävla rå-diss!

Tänk fyllehångel.
Tänk attraktion.
Tänk ord som "åh du e såå söt,  jag skulle kunna äta upp dig...helvete vad du får mig att vilja mer"
Tänk fyllehångel igen, som går ett steg längre.
Tänk ännu fler komplimanger.
Tänk brutal-attraktion.

Okej?

Tänk nu att samma tjej sitter i din lägenhet. Med sig har hon en killkompis som du aldrig träffat.
Tänk att du går ifrån rummet där ni alla sitter, för att svara i telefon.
Tänk att när du kommer tillbaka ser du att de båda gått ifrån rummet men toalettdörren står på glänt och där ser du dem, i full färd med att utforska varandras halsmandlar.

Glad?

Skulle inte tro det va?


Tänk ytterliggare ett steg.

Du sneglar lite tjurigt när de kommer ut ifrån toaletten, men säger inget.

När du får tillfälle frågar du henne varför.

Till svar får du, "vad? Vi gjorde väl inget?"

Du vet att hon ljuger eftersom du såg det med egna ögon men vad ska du göra?

Hon fortsätter; "Vadå, är du sotis? Jag vill ju inget SÅ...du och jag är ju bara kompisar, friends with benifits liksom"

Precis, det är ju inte alls så att ni lovat varandra något...mer än fyllehångel och attraktion.


Men ego-boosten har fått sig en törn, en riktig jävla slagsida.
Om inget drastiskt händer kapsejsar jag inom det snaraste.



Kommentarer
Postat av: //D.D\\

usch och fy... nog kan jag tänka mig att ego-booosten får en törn då... håller tummar för att det händer något drastiskt snart!!

*kram*

2008-02-05 @ 17:01:08
URL: http://t4nk3bubbl0r.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0