Idioti



Dum, dummare, jag.

Hade för en stund sen följande sms-konversation med min flörtiga klasskompis:

Hon: Hej gumman, e du vaken? Tänkte titta förbi nu...får jag sova hos dig?
Jag (dumsnäll):  Självklart, jag sparar ett par öl till dig. När kommer du?
Hon: Jag kommer nu om ett par minuter...
Jag: Okej, du är välkommen.

*Diska, plocka undan, byta sängkläder, hoppa in i duschen, ställa ölen på kylning*....ja, ni vet.

Trekvart senare:

Jag: Är du på gång eller? Har du villat bort dig?;)  Ska jag möta dig?
Hon: Eh, jag e hos en "killkompis"...vet inte om jag sover här i natt., men jag tror nog att jag gör det. Gör jag inte det så ringer jag.
Jag: ? (...och det hade du tänkt berätta..nästa vecka eller?)

Livet är underbart.

Nu går jag och lägger mig...ensam. Sov gott alla!


Kommentarer
Postat av: Elin

Vilken bitch!!

2008-02-21 @ 01:43:46
Postat av: Sneaker

Haha, skojar du?
Tjejer e ett släkte för sig....

Tack för påhälsningen:)

2008-02-21 @ 01:58:06
URL: http://sneaker.blogg.se/trash
Postat av: Irma

Jeeeez! Vilket sätt.

2008-02-21 @ 21:38:37
URL: http://irma.bloggie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0