Förälskelse...tror jag


image37



Åh vad hon är söt, min gamla arbetskamrat.
Hon som går i min skola...hon som är så..."fysisk"..., hon som alltid kramar mig och pussar mig på kinden å stryker med sin hand över min rygg, hon som bara utstrålar...attraktion och sexappeal.

Varje gång hon lägger armarna om mig och säger "åh vad kul att se dig!",  varje gång hon ser mig i ögonen, varje gång hon ler och säger; "kan vi inte ses snart, bara du och jag".....då smälter jag.
Hon, som med sitt långa, blonda hår, sina bruna ögon och sitt charmiga leende bara får mig att vilja glömma allt runtomkring mig... henne ska jag träffa imorgon. Vi ska ha lunchdejt, hon och jag.....och jag kommer att säga precis allt jag tycker och tänker om henne. Allt annat vore skam!

Titta upp, på min "bakgrundsbild...*pekar uppåt*...där har ni kopian av henne.
Tro fan man blir nipprig!!!






Kommentarer
Postat av: Sara

Vad mysigt ;)

2008-01-25 @ 01:44:49
URL: http://berlan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0