Madrass till salu



Ibland kommer man till insikt.
Som idag, när vännen var här..

Jag: Jag har så mycket skit i min källare.
Hon: Lägg ut det på blocket.se
Jag: Mmm...
Hon: Du får väl alltid något för det i alla fall.
Jag: Kan man sälja sig själv på blocket?
Hon: ...folk köper vilken skit som helst nuförtiden.
Jag: ?!


Jag klurar lite på en eventuell annonstext och bestämmer mig slutligen för följande:

Kategori; möbler & heminredning

Madrass  säljes!
Något sliten att ligga på men utan några större yttre skönhetsfel.
Följsam och bekväm.
Säljes till högstbjudande ev. bortskänkes mot avhämtning.

Tel: xxxx-xxxxxx
image38


Men nä, kanske inte.
Det får vara till en annan dag.
Imorgon kanske jag träffar fröken söt och då vill man ju inte befinna sig i "bortskänkes-stadiet".
Dessutom är det snart tisdag och då vet man inte vem man spriger på i korridorerna.
Kanske, kanske min söta lunchdejt...






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0