Spank me after midnight


Imorse hände något märkligt.

Jag stapplade som vanligt upp från sängen, genom hallen och ut till köket för att sätta på kaffekokaren när något mindre vanligt inträffade. På hallgolvet hittade jag tre fint ihopvikta tjugolappar, precis under brevinkastet.
Jag kliade mig i huvudet och funderade över sedlarna ett tag innan jag fortsatte med morgonens sysslor. Så snart
jag stoppat pengarna i mitt kortfodral glömde jag bort dem.

Så kom kvällen, jag hade en vän här, eller rättare sagt, en av mina bästa vänner.
Vi drack ett par öl, ventilerade livets väsentligheter, skrattade och pratade...precis som det ska vara.
Jag berättade för henne om de "mystiska tjugo-lapparna" och hon konstaterade skrattande att "det var väl som tack för senast".
"Tack för det" svarade jag och tyckte att då borde det åtminstone  vara tre HUNDRALAPPAR.

Kvällen fortlöpte, en öl blev till två, två blev till fyra osv.
Som alltid började vi prata om sex,  ungdomskärlekar, one-night-stands och annat som är värt att skrattas åt en måndagskväll 23:30.
Jag kom då till att tänka på en annan sak som hände mig tidigare idag (eller rättare sagt, inatt)

Jag tillhör den där kategorin människor som bara måste ha tv:n på för att kunna somna (så nu vet ni det, alla eventuella ragg....)
Jag är dessutom sjukligt intresserad av dokumentärer, kriminalserier och polisutredningar i tv-form.
I Via Sat´s utbud finns en kanal som heter Nature/Crime och av namnet att döma innehåller den mest dokumentärer och kriminalserier.
Alltså är den idealisk för mig att somna till...
Och så gjorde jag igår. Jag bläddrade mig fram till Nature/Crime, hittade något som hette "Den mördande bigamisten" (vilken jävla titel förresten...) och gjorde mig redo för att somna.
Sagt och gjort, efter sju och en halv minut sov jag som ett barn med hunden vid sidan om mig.
Som sig bör, när man har en brakförkylning som jag har, kunde jag inte sova natten igenom och när klocka var runt tre vaknade jag till.
Döm om min förvåning när det enda jag hörde i sovrummet var: "Oh, oooooh do it to me, you´re soooo hard!"
"Oh yeah, that´s good. Suck my big dick....suck it reeeeeal hard..."
"Ooooooooh, spank me.....spank my pussy"
"Ooohh, yeeeah, I wanna lick you over and over again"
SAY WHAT???!

Här levde jag i villfarelsen att Nature/Crime var en totalt oskyldig kanal och så vaknar man till rakade porrpungar, skrevande blondiner och spretigt pubeshår...på högsta volym dessutom!!!

Självklart gjorde jag mitt yppersta för att trolla fram fjärrkontroll och byta kanal snabbt som ögat, men ändå...hur länge hade detta pågått??
Det var då det slog oss, mig och vännen; de tre tjugorna måste ha kommit från en överlycklig, sextörstande, förbipasserande granne som på fyllan trodde att det var JAG som stönade i högan sky.
Naturligtvis var det så....och sextio spänn var allt han hade kvar från utekvällen med polarna och dem slängde han gladeligen in i mitt brevinkast när han hörde vad som försiggick innanför mina väggar, lycklig för att han äntligen, äntligen hade något att onanera till.
Fyfaaan!!

Nu är det så att jag JÄMT somnar till Nature/Crime, men aldrig vaknar till det, och såvitt jag förstår slutar detta spektakel framåt fyra-snåret. Så...hur många nätter har detta pågått egentligen? Och vad tror mina grannar? Att jag driver bordell? All jag är omättlig? Att jag roar mig med orgier på söndagskvällarna?
Bengan, Janne, Johan, Andreas eller vad fan du nu heter, du med tjugorna...det var INTE jag,okej?!?
Jag lovar du kommer att höra skillnaden...!!

Hursom, ikväll kommer jag att somna till SVT1....de slutar sina sändningar...för en timme sen.

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0