Du har lovat mig en striptease!!



Idag har jag gjort av med pengar. Det är bäst att slösa medan man har några kvar såhär dagarna efter löning.
Det inhandlades 1 stor latte på stammiscaféet, 1 par blå solglasögon (bra mot snöblindhet),1 luvtröja och 1 st otroligt het keps. Nu fattas bara ett par schyssta baggies som duger att dansa på borden med.
Jag och underbaringen var inne på att köpa varsin extremt ful mössa med enorm "boll-tofs" mitt uppe på, men vi slog våra icke så kloka huvuden ihop och insåg att; nä, det här var nog inget för oss.
Borde egentligen lägga in bilden vi tog på våra tofs-beklädda huvuden, men nä, det får vara till en annan gång.

För övrig tycker jag väldigt mycket om min "hormonstinna pubertetsflickvän" (nu är det  i och för sig inte riktigt så illa, men det är bannemej inte långt ifrån). Var får hon energin ifrån???
Och jag? Ja, jag bara njuter...och väntar på stripteasen hon lovat mig.



Kommentarer
Postat av: //D.D\\

Vi får se om jag kanske kan fixa till något vis att lära dig de där "sköna movesen" *asg*

Annars kanske din flickvän kan göra det!? Striptease-moves for the win! :D

Kram.

2008-03-26 @ 22:48:28
URL: http://t4nk3bubbl0r.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0