Humpin´ vs. sexvägran



Dejten tycker att jag är en dålig människa som inte skriver tillräckligt ofta om henne i min blogg.
Jag tycker att hon är en dålig människa för att hon aldrig någonsin nämnt mig i sin blogg.
Bara för det tänker jag sexvägra.
Måtte hon bara hålla sina flinka fingrar ifrån mig, annars kan den där planerade sexvägran bli svår att genomföra...


F.ö måste jag bara bjussa på en otroligt givande konversation vi just hade.

Hon: Jag tänkte köra till dig imorgon, men jag vägrar att fickparkera, bara så att du vet!
Jag: Men hallå, kan du inte fickparkera?
Hon: Nä, jag har inte gjort det sen...tja...typ...?!
Jag: Sen uppkörningen??
Hon: Aa, ungefär..
Jag: Men det är ju ett halvår sedan?!
Hon: Ja, men vadå...ska jag fickparkera mellan träden här hemma eller????






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0