Melbourne tur -o retur



Fan, fan, fan!!

Borde verkligen jobba. Deadline 10:00 imorgon bitti, och jag vill, vill, vill verkligen ligga kvar i sängen med henne imorgon. (Ja, hon bestämde sig för att komma ikväll när hon träffat vännerna. Tack baby, du är fin...)
Kan bara inte koncentrera mig. Satans granne, satans blogg, satans lånade cruiser. Ja, jag sitter och gömmer mig bakom en lånad, hemlig cruiser-profil...bara för att titta. Se vad alla gamla bekanta gör nuförtiden. Hittade en väldigt kär gammal "vän" och drabbades av olustiga flashbacks från förr. Så många roliga minnen, skratt, galenskaper...så mycket av allt. Puman är snygg, förlovad och lycklig...som så många andra från det förflutna.
När ska man själv "växa till sig"?

Just nu tröstar jag mig med att dejten faktiskt bestämde sig för att strunta i att snöra på sig dansskorna och istället komma hit sista natten innan jag åker. Förmodligen vet hon inte hur mycket jag uppskattar det.
Vet inte om jag vill ägna natten åt maratonsex eller enbart kramar...eller kramar mellan etapperna i maratonsexet.
Oavsett vilket, jag får vakna vid sidan om henne, och det känns väldigt skönt just nu.
Antar att detta innebär att hon accepterat att ha en blåval vid sin sida ett tag till.

Bästa vännen ringde idag också. Så länge sedan jag pratade med henne och så länge sedan vi skrattade ihop. Detta pga att hon av olika anledningar råkade hamna i Australien (fel msn kan skapa total förvirring). Nu är hon dock åter "hemma" i tryggt förvar. Har saknat henne massor...

Nää, skam på mig som sitter här när jag borde jobba.
Auf wiedersehen!


Kommentarer
Postat av: Knasan

Jetlag!

Love u.

2008-03-19 @ 22:44:10
Postat av: Sneaker

HAHAHAHAHA

2008-03-19 @ 23:37:03
Postat av: anonymous

Bra blogg! Roligt att läsa om dina öden o äventyr för en oerfaring som mig. Man blir ju sjukt nyfiken på vem "kändisen" på bitch-listan är..

2008-03-26 @ 20:46:34
Postat av: Sneaker

Man tackar, kul att höra.
Jovars, man kanske blir lite nyfiken...men det lär väl dröja ett tag innan jag outar både mig själv och henne *S*

2008-03-26 @ 21:18:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0