Mina två flickvänner



Jag är kär - i två flickor.

Den ena flickan är min (ja, hon är faktiskt min nu, så hädanefter kommer "dejten" att heta "flickvännen").
Den andra är Kat Von D.
Ni som sett LA inc. vet vad jag pratar om. Ooh my god!!!
Jag hade bannemej kunnat låna mig till en flygbiljett till Los Angeles bara för att stå utanför hennes studio (stalker-varning, jag vet...) och titta på henne. Hon måste vara det hetaste som skapats!! (förlåt baby, men du vet vad jag menar...).
Varje gång LA inc. visas på tv sitter jag som i trans och fullkomligt dreglar över denna kvinna.
Det gör jag i och för sig varje gång jag träffar flickvännen också, eftersom hon åtminstone är Europas hetaste brud.
Detta innebär att om jag någon gång skulle hamna hamna framför tv:n och LA inc. med flickvännen skulle jag vara okontaktbar i en timme, med undantag för reklampauserna. Fan ta tv-reklam!!!

För övrigt tog jag en fika med underbaringen idag på favoritstället, kände att jag behövde en ordentlig latte.
Jag tror att hon behövde lite moraliskt stöd också. Hon råkar nämligen vara en ärke-klant...och det är därför jag älskar henne så mycket.
Vi är ganska lika hon och jag. Punkt.

Efter latten (som förmodligen innehåller ca 2516 kalorier) bestämde jag mig för en shoppingtur. Bad idea!
Vem bestämmer att small är jätteminimalt och large är ungefär lika litet? Mammaavdelningen, here I come! Flickvännen gjorde sitt bästa för att muntra upp mig per sms, men det hjälpte föga...som vanligt. (Jag tackar gudarna för att man kan släcka ljuset när det ska till att "sexas")
Nåja, ett par skor inhandlades utan större ångest...trots att dessa var stl fyrtioett.

Vid busshållplatsen hem slog det mig hur "miljömedvetna" människor har blivit.
Jag tillhör  kategorin "äckliga rökare" och det är fan inte annat än att man känner sig i vägen vart man än vänder.
Vid busshållplatsen stod ca. femton personer och SAMTLIGA drabbades av akuta host-attacker när jag och ett fåtal andra rökare uppenbarade oss. Detta samtidigt som åtta stadsbussar, fjorton personbilar och fem taxibilar spydde ut avgaser rakt i näshålan på dem. Det fick mig att tänka, "jaha, så du är allergisk mot rök du? Men du, dyk ner i bussens avgassystem medans jag röker vetja, så slipper du min skit, okej?"
Snart får man fanimej inte ens prutta utan att miljönämnden kommer springandes med sina mätare...!

Tur att rödvin inte avger några utsläpp...


Kommentarer
Postat av: Flickvän

Jag är kär i dig älskling & ska göra allt i min makt för att blir den ända du är kär i ;) hihi, nejdå!

2008-03-25 @ 21:29:02
Postat av: //D.D\\

GRATTIS! :D Jag visste att det skulle fixa sig för dig till slut! Mysigt!

Kram.

2008-03-25 @ 22:26:36
URL: http://t4nk3bubbl0r.blogg.se/
Postat av: //D.D\\

"Gamla haggan" - vad skrev jag om det förut!? Fy på sig att kalla sig själv så ;) Man blir så gammal man gör sig och känner sig... :)

Kram.

2008-03-26 @ 12:38:57
URL: http://t4nk3bubbl0r.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0