Sjuka, sjuka värld



Idag konstaterade jag och underbaringen att det är en liiiiten värld vi lever i
Här nedan tänker jag redogöra för hur sjuk den här lilla, lilla värld är.

Medverkande:

Jag
Flickvännen
Underbaringen
Underbaringens nya ragg
Flickvännens ex
Underbaringens nya raggs ex
...plus ett par andra


Jag (totalt oskyldig) har som ni vet blivit med flickvän. Denna flickvän fylletrasslade för ett tag sen med underbaringen (no hard feelings).
Underbaringen i sin tur har ett nytt ragg vars ex är tillsammans med en ny tjej. Denna nya tjej är flickvännens ex. För att röra till det ytterligare visar det sig att flickvännens ex´nya flickvän är bästa kompis med underbaringens exflickväns gamla ragg.
Hängde ni med?
Inte jag heller, men det känns som att cirkeln är sluten.

Hej ormgrop!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0