Blingbling




Jag är uppenbarligen död för dig.
Jag kan lika gärna vara död för alla andra också.
Vem skulle bry sig?

Förr eller senare måste vi träffas. Om inte annat så för praktiska detaljer. Du har dina  saker här, du har nycklar till lägenheten. Vi är liksom inte färdiga med varandra...

Trixi har fått nytt halsband, ett ljusblått "blingbling". Köpte ett till Cesar också, ett ljusblått kamouflage-halsband.
Nu matchar dom varandra.

Vägrar tro att du är så känslokall som du vill ge sken av, det är inte du liksom.

Hursom, en vacker dag måste du lyfta luren och ringa till mig, eller åtminstone skicka ett sms. Tror att det är därför jag har ont i magen...jag vet att du liksom måste höra av dig.

Jag saknar dig Sofie, jag saknar oss.
Jag älskar dig, från djupet av mitt hjärta...




Kommentarer
Postat av: //D.D\\

Tack för din kommentar! Hoppas att du själv får sinnesro snart och att det slipper göra så ont i dig!



Kram.

2008-10-06 @ 21:49:35
URL: http://t4nk3bubbl0r.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0