Tingsrättsförhandling



Det börjar hända saker även i mitt liv.
Samtal idag. Fy fan i helvete vad jobbigt, för att vara "len i truten".
Samtal imorgon, läkarbesök på måndag och ett återbesök hos företagshälsovården på onsdag...till att börja med. Saker var tydligen värre än jag trodde. Jag smög runt i min lilla bubbla och trodde att jag skulle kunna lösa det här på mitt eget vis som jag alltid gjort tidigare och nu fick jag talat om för mig att det faktiskt inte var så, att jag var mer illa däran än jag trott, att om jag fortsätter gömma undan mitt skit kommer det att gå riktigt illa. Det kändes bra att höra, mådde faktiskt bättre under dagen. Kändes som att jag tog mer än ett steg framåt...ända tills jag kom hem.
På hallgolvet innanför dörren låg brevet från Tingsrätten; jag är kallad som vittne i en huvudförhandling och i och med detta kommer också mitt ex att vara där och vittna. Ridå ner!

Säg den "lycka" som varar för evigt?"

Tänk om du velat följa med mig dit min älskade, bara som stöd?






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0