Ensam



Hur bitter får man vara?
Lördagkväll igen...utan henne.
Hade önskat att kvällen drog åt ett annt håll, att vi båda kanske skulle vara mogna att sätta oss ner och fika åtminstone. Jag hade fel.
Nu sitter jag här ensam och undrar vad hon gör ikväll, undrar vad det var som fick henne att totaldissa mig.

Träffade på den ena grannen idag. Hon berättade att hon och hennes flickvän letade hus, De ville ta förhållandet ett steg längre. Under tiden jag pratade med henne gick de andra grannarna förbi med sin lilla 2-åriga dotter som kom till genom insemination. De nämnde i förbifarten att de stod i begrepp att flytta; det var dags att bli en "riktig" familj.
Just då kände jag mig ensammast i världen.
Jag, hunden och katten....i samma 2:a som för 10 år sedan och lika ensam som då.

Vill ju bara att hon ska älska mig på samma sätt som jag älskar henne.

Vad gör jag för fel?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0