Lördagssex



Klockan är snart halv två, hunden behöver kissa och jag gör som jag brukar; drar på mig dunjackan och stoppar en påse i jackfickan. Jag förbereder mig för en snabb runda runt kvarteret.
Vi hinner inte mycket längre än ut genom porten förrän musiken dundrar i örornen på oss.
Det är tydligen fest i en av grannlägenheterna.
Balkongdörren är öppen för rökarna, och onyktra, gälla kvinnoröster blandas med mörka, högljudda rmansöster.
- Eeey...du e fan fett sexig...ska vi knulla?
-Hihi *fniss*
-Kom igen...heting.....ingen ser?!?
-Haha, hihi...*fniss*.....

Själv står jag där med min hund, i mina beryktade mjukisbyxor och  väntar på att drömkvinnan ska dyka upp på balkongen, men det gör hon såklart inte
Vi ska gå kvällspromenad, hunden och jag.
Det ska luktas, sniffas, kissas och bajsas... världens mest naturliga sak för en hund.
Snart är vi tillbaka igen under balkongen.

-Eeyyy...kom igeeen...bruuuden...ja fåår känna...bara liite...de e ingen faara.

Han bryter ganska mycket, killen på balkongen

-Hihi...*fniss*...haha. Nääee...sen kanske, sen...Tjejen yttar sig för första gången.

Vilken jävla tur att man inte är hetero, tänker jag, plockar upp efter hunden och knappar in koden till trappen.
Vilken jävla tur att man inte är hetero....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0