Jag behöver sex.




Rakt upp och ner. Utan förpliktelser. Utan krav.
Problemet är bara att jag har glömt hur man raggar.
För några år sedan visste jag exakt hur jag skulle bära mig åt för att få napp.
Nuförtiden vet jag knappt vad som är fram och bak på en kvinna. Tragiskt, inte sant?

Jag kommer aldrig längre än till en halvhjärtad flirt, jag blir aldrig mer än "den där flatan som väcker ens intressen men som i slutänden bara blir en bra vän".

Jag drömmer om kvinnor dagarna i ända. Fantiserar och iakttar i smyg. Mer vågar jag inte.

Jag skulle vilja ha en sån där telefonbok som de snygga men ack så självgoda skitstövlarna i tv-serier har, där de bara slår upp ett namn med tillhörande telefonnummer, och helt sonika bara kan välja och vraka mellan kvinnor som åtrår dem i tysthet.

A
Alicia
Andrea
Anna
Amanda
osv.

B
Bella
Bella
Bella
...åh Bella

Tänk om hon bodde här.
Tänk om jag kunde ringa henne.
Tänk om...

Jag behöver sex, det märker jag.
Rakt upp och ner. Utan förpliktelser. Utan krav.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0