Bitch-listan, del 1

image2Som nummer ett på min bitch-lista har jag Henne men stort H.
Till utseendet var hon en blandning av Idol-Agnes, Idol-Felicia och Drew Barrymore.
Hon var rolig, sexig, intelligent, och alldeles åt helvete för bra i sängen.
Hon var yngre än jag, mycket yngre.
Vi sågs en gång för ett och ett halvt år sedan, genom gemensamma bekanta.
Hon lindade mig kring sitt lillfinger den kvällen och lät mig aldrig släppa taget.
Hon fick mitt nummer, men jag fick aldrig hennes (idiot...).
Klockan sju morgonen efter försvann hon med en kyss på pannan och ett "tack för i natt, jag glömmer dig aldrig...vi hörs snart igen"
Det var det sista jag hörde ifrån henne.
Kategori:1,2,3,och 4

image2Numero dos:
Jag drömde om henne igen häromnatten. Blond, blåögd, lång, smal...och förmodligen det vackraste jag någonsin vilat ögonen på. Vi känner varandra, hon och jag. Vi pratar ibland, om livet i största allmänhet, om våra gemensamma intressen. Ofta säger vi att vi måste ses, någon annanstans än där vi alltid ses.
Det kommer aldrig att bli hon och jag, det vet jag,men det finns något i hennes blick varje gång vi ses som säger: "jag vet vad du vill och jag vet att du vet vad jag vill"
Hon är och kommer alltid att förbli min "nära-sex-upplevelse", min hottie.
Kategori:1, 2 och 5

image2Tre, kära nummer tre:
Min puma, min älskade puma.
Att vi ens sågs från första början var korkat.
En blind-date som gick överstyr.
Men vi stannade kvar i sängen i 48 timmar.
Det finns inget mer att säga.
The one and only...and she´s famous, too...och förlovad. Dock inte med mig.
But, hell...she was a halleluja moment!!
Kategori: 1, 2, 3 och 4

image2En ärofylld fjärdeplats:
Med sitt mörka hår, sina bruna ögon, och händer som visste EXAKT vad de skulle göra klev hon helt hänsynslöst rakt in på plats nummer fyra i min "bitch-lista".
Eldig halv-italienska, med en flörtig attityd. Hon visste förmodligen inte ens vad jag tänkte och fortfarande tänker om henne.
Hon...hon gör....jag vet inte...hon gör mig...osäker....fortfarande.
Jag känner mig liten och betydelselös i hennes närhet.
Inte så att HON får mig att känna mig sån utan att man vid sidan om henne är...ful helt enkelt.
Vi är vänner, hon och jag.
Varje gång hennes namn dyker upp i displayen på min mobiltelefon blir jag varm i hela kroppen.
Jag vet en del om henne, hon vet en del om mig...men vi vet egentligen inget om varandra.
Nä, vi har inte haft sex...inte på riktigt, tyvärr. Bara i mina drömmar.
Men jag älskar henne...för att hon finns.
Kategori: 1, 2 och 5

image2På femte och sista plats i del 1 av bitch-listan återfinns:
Ung, så ung, men ack så sexig.
Varje gång vi ses så har hon ett enda mål i sikte. Att få omkull mig.Och hur mycket jag än stålsätter mig och spelar svårflörtad (hahaha, mm eller hur?) så lyckas hon. Förbannade hon!
Mycket hade varit annorlunda om det inte varit för henne.
Jag riskerade mycket och förlorade allt...men jag kan inte, jag kan verkligen inte ångra det.
"Jag tänkte att du, du kunde stå där i solen, men berätta ingenting om England" / Lars Winnerbäck
Kategori: 1, 2, 3 och 4


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0