Bitches är ni allihopa...*tralalalala*

image2

För att hamna i min "forever-and-ever-a-bitch-lista" måste man gjort sig skyldig til någon av följande saker:

1) Vara extremt snygg
2) Vara extremt sexig
3) Vara extremt bra i sängen
4) Vara extremt bra hjärtekrossare (och då menar jag att det är MITT hjärta hon krossat)
5) Vara extremt bra på att "jag-flörtar-med-dig-för-att-se-om-jag-kan-få-dig-på-fall-men-sen-backar-jag-för-att-jag-egentligen-vill-men-inte-vågar"

Min "bitch-lista" är ganska lång.
Min "bitch-lista" skulle även kunna kallas "bitter-på-att-det-aldrig-blev-nåt-mer-lista".
Men det är oväsentligt egentligen.
Innebörden är ändå densamma, flickorna/kvinnorna/brudarna/bitcharna  ämnar icke försvinna från mitt huvud hur hjärtans väl jag än försöker göra mig av med dem.

Så snart jag rannsakat mig själv ska jag återkomma till min eminenta lista, men först vill jag veta en sak:

Är du en bitch?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0