Nej, nej, nej, nej!!!

Precis när jag står i nattsärken i fullaste begrepp att huvudlöst kasta mig ner bland dunkuddar och termotäcken ringer den som inte får ringa.
Det är inte så att hon har besöks/kontaktförbud i lagens mening, men mina inre demoner (eller är det HORmoner?) har klart och tydligt talat om för mig att hon är ett big NO,NO!
Hon är den mörka skönheten i mitt liv, den förbjudna skönheten, den där som bara...mmmmm

Nu var hon tydligen på tjänsteresa...utan sin sambo. Hon hade visst ändå slängt ut honom för den delen. Jahaja, mantackar,nu blev ju livet enklare.

Hursomhelst så hade hon bestämt sig för att ringa mig, sådär helt apropå, innan sänggåendet på ett hotell någonstans i storstan. Bara för att föreslå en fika...nu när hon ändå var singel liksom.

"Ja, jo, visst, när du vill, bara ring, jag är ledig när du vill." Jag fläker upp mig som om jag fulltidstjänstgjort på Reperbahn större delen av mitt vuxna liv. Nappar på betet utan jag ens hinner tänka "farligt".
Så nu ska vi ses nästa vecka.

Nu har jag bara ett problem. Vem ska jag drömma om i natt?
Den blonda, underbara, vackra,sexiga....som jag hade "nära-sex-upplevelse" med igår natt...eller den mörka skönheten, som nu tydligen bestämt sig för att prova jaktlyckan i outforskade gay-marker?

Äsch, såvitt jag vet har ingen dött av två vackra kvinnor samtidigt mellan lakanen, så threesome it is!


Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0