Pain in the ass



Jag vill inte vara den jag var då, men vill jag vara den jag är nu?
Är jag beredd att titta mig i spegeln och lära känna den jag ser?
Idag känner jag mig som en pain in the ass på mig själv.

Människor imin närhet har tagit min energi idag uoch det har gjort mig jävligt irriterad och jag gillar verkligen inte att vara irriterad. Det påminner mig om hur jag brukade vara.

Fuckface!

Dock insåg jag igår/i natt att det faktiskt går att dansa nykter. Satan vad benen värker idag.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Tycker att du är skitduktig!!!Kram

2008-12-08 @ 17:35:24
Postat av: Sneaker

Tack tack, det vra en bedrift kan jag säga....vem du nu än är :D

Kram

2008-12-12 @ 18:02:45
Postat av: Anonym

Bara jag...ML

2008-12-12 @ 22:16:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0