Kvinnor och ketchup, eller kvinnor SOM ketchup



De senaste dagarnas händelser har fått mig att ana att kvinnofolk alltid kommer i "klump".
Det jag råkat ut för är tämligen likt ketchup-effekten nämligen.

Det hela började som oskyldigt tittande på söt ex-arbetskamrat i korridorerna och har nu eskalerat till ett helt harem av flickor som verkar uppskatta mitt sällskap. Var har alla ni flickor hållit hus i hela mitt liv??

Jag måste nog "fröken-döpa" dem för att hålla isär begreppen...

1) "Fröken snygg" (ex-arbetskamrat, som jag drömmer om på nätterna)
2) "Fröken het" (hon jag träffar ibland på lunchrestaurangen, som får mig att rodna arslet av mig)
3) "Fröken klasskamrat" (hon som jag inte vet rikigt var jag har....dock vet jag att hon kysser bra)
4) "Fröken fingerfärdig" (massören som vet exakt vad som krävs...)
5) "Fröken ex" (ex sedan tio år tillbaka, som tydligen bestämt sig för att väcka gamla minnen till liv)
6) "Fröken liten" (Ung, ung ung....som jag uppenbarligen lurat in i fördärvet)

Jag tror att jag i realiteten är för gammal för det här, men ibland behöver man en ego-boost... och när de alla sms:ar mig inom loppet av en timme och vill ses; ja då rusar "boosten" till skyarna.
Underbara fredagskväll...



Kommentarer
Postat av: //D.D\\

Det är väl självklart att man behöver ego-boost då och då! Och det oavsett ålder... Nu har jag inte någon som helst aning om din specifika ålder, men det jag alltid säger till folk är att man är så gammal man gör sig till och känner sig som. Själv är jag snart trettio och visst känner jag mig som en gammal kärring ibland, men oftast... har jag kontakt med barnet inom mig och känner mig yngre än vad jag är.

Se till att ha det bäst och njut av uppmärksamheten! :) Det skulle jag ha gjort om jag varit i dina kläder!

*kram* från en som alltid kollar in den blogg som pingat före min på tjejblog.se :) Och denna gången hamnade jag hos dig!

2008-02-01 @ 19:49:48
URL: http://t4nk3bubbl0r.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0