Ruta ett



Klockan är alldeles för mycket för det här. Och jag har alldeles för mycket i mitt huvud.
Till att börja med ska jag nog byta kaffekedja.
Det får bli Waynes Coffee hädanefter. Hon (fröken Espresso House) är helt enkelt för snygg för att jag ska förnedra mig själv på det här viset.
Jag tvivlar på att jag duger för henne...

För det andra borde jag rannsaka mig själv innan jag låter mig såras frivilligt.

För det tredje bör jag skicka min psykolog på vidareutbildning av ren välvilja; hon behöver nog det efter mitt besök idag.

Tänk att man kan trassla till det så mycket för sig själv när man innerst inne vill så väl.
"Some days are made for smokin´"... helt enkelt.

Tack vänner för att ni står ut med denna trasiga själ.




Kommentarer
Postat av: johanna

hoppas du får en bra vecka :)

2008-02-26 @ 03:45:45
URL: http://www.jolita.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0