Jobbiga down-period



...och inte fan vet jag var den kommer ifrån för helgen har varit helt underbar och generellt mår jag ganska bra.

Fast å andra sidan är det kanske då tankarna och verkligheten hinner ifatt en , när man lutar sig tillbaka och tänker "det här fixar jag. Detta är ju en baggis!"

Usch.

Har en teori om vad down-perioden beror på men jag tänker inte bjussa henne på den, (ni vet hon den där überstarka, övermänskliga, superkvinnan även kallad Sofie).
Hon kan få sväva runt där i sin lilla glasbubbla till låtsasvärld och vara "jättelycklig"  tills den nya glasbubblan också spricker. För det gör den, förr eller senare. Det gäller liksom bara att vara beredd på det när det väl händer så att man liksom "landar rätt, med fötterna först.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0