Stark?



Har fått många komplimanger på sistone, många peppande ord, många uppmuntrande fraser.
En hel del har handlat om mitt yttre, att jag ser fräsch och pigg ut men de allra flesta har handlat om att jag är stark och modig. Att jag är mogen, varmhjärtad och öppensinnad.
Men varför känner jag mig då så vek och svag? Varför känns det som att benen ska vika sig under mig vilken sekund som helst? Varför fungerar inte det där inne som jag vill att det ska fungera?

Avskyvärda bilder spelas upp för mitt inre och jag vill bara slita ut mitt värkande hjärta, kasta det så långt jag nånsin kan efter att jag trampat på det precis som hon gjort....

Har du någonsin brytt dig om dina medmänniskor?

Jag hatar att jag älskar dig...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0