Klur, filur och tur



Sitter här och klurar på huruvida jag ska raka av mig allt håret (not!) eller göra nåt annat finurligt med det. Problemet med alla de där förbaskade hårmodellerna är ju att de alla är syndigt snygga vilket i sin tur leder till de ser bra ut hur fan de än bär sig åt med sitt hår. Vad göra?? Nåja, har ju en dag till på mig att fundera...

I övrigt har det varit en bra dag idag, det kändes lite lättare att gå upp idag även om det var med vemod jag insåg att det var den 23:e idag. Tänk att ett visst datum kan göra så att det hugger till i bröstet på det där viset...

Hoppas din dag har varit givande idag, vackra. Förr eller senare kommer du att hitta ett jobb som du stormtrivs med, det VET jag. Jag håller verkligen tummarna för dig. Apropå nåt helt annat så ska det bli jäkligt gott med den där koppen kaffe du numera är skyldig mig för "tvätt- och viktjänst" (ja, det var längre sedan jag tvättade. Ingen som håller ordning på mig längre ju..;)

P.s Hittade en guldtia på marken idag och om jag inte minns fel innebär mynt som man hittar tur... Jag tolkade det så i alla fall, tog ett "tjolahoppsasteg" och slängde glatt ner tian i fickan. Få se om den gör någon nytta...d.s

Solen sken till och med på mig idag, det ni!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0