Långlördag



Dagen har varit precis så mysig som jag föreställt mig. Vi har slagits med alla andra nyavlönade förvärvsabetare i stan, vi har druckit kaffe på stammiscaféet, vi har shoppat, jag har klippt mig och fixat hårfärgen. Hann tom träffa mitt ex för att överlämna en del kvarglömda saker. Det visade sig inte alls bli så jobbigt som jag hade föreställt mig, utan vi skrattade och skämtade alla tre.
Systerdotter åkte rulltrappa och pratade med obekant gammal dam i tron att det var jag medan jag stod i ett hörn bland golfskorna på Stadium och pratade med mig själv i tron att systerdotter stod vid sidan om. Ja, så där höll vi på hela dagen...det är liksom så det brukar gå till när vi ses hon och jag.
Vi hann med ungefär hälften av vad vi skulle, men dagen är inte slut än. Snart blir det middag ute på stan med systerdotter och hennes bästa vän som fyller år, för att jag sedan ska transportera dem till den "hemliga festen". Ska bli intressant att vara "fyllechaffis" för en gångs skull...
Oavsett vilket behöver jag fördriva tiden lite grand nu eftersom det går i vågor här hemma.

Du finns i mina tankar varje sekund vackra du...



Jag ser i alla fall glad ut...


Kommentarer
Postat av: Mal.

Du ser glad ut på riktigt och jag blir varm i hjärtat och lycklig av det.

2008-10-26 @ 21:53:19
Postat av: Sneaker

Jag ÄR glad på riktigt. Tack för en toppenlördag underbara systerdotter.

2008-10-27 @ 07:58:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0