Magstrejk



Magen vill inte längre. Har försökt äta men det går inte. Magkatarren vägrar ge mig sig trots tabletter, och jag som ska masa mig till jobbet imorgon. Känns inte bra.

Besökte en gammal vän ikväll. Promenad, frisk luft och en hel del samtalande om vad som är och vad som varit.....och vad som kommer att bli. Behövde det...

I situationer som denna  visar sig människors rätta jag. Man ser vem man kan lita på, vem som finns där för en. Det betyder väldigt mycket.

Nu ska jag avsluta kvällen med ytterliggare en kopp vaniljte, tvinga upp hunden och katten i sängen och försöka somna trots allt som rör sig i mitt huvud. Fy fan för att må så här.

Tänker på dig min vackraste Sofie och hoppas att det går bra för dig på det nya jobbet imorgon. Lycka till. Jag älskar dig




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0