På´t igen



Mjukstart på jobbet med krånglande mage, men gud var skönt det var att träffa alla igen och de nytillkomna verkade också trevliga.
Fick mig till och med ett par goa´garv idag

Imorgon är de äntligen dags för samtal. mycket jag behöver det. Nu ska skiten ut, en gång för alla. Det är skönt med befäl, kollegor och vänner som bryr sig.

Tänk om jag bara fått kräka av mig allt jag har inom mig och gått och burit på i flera år til dig också Sofie. Men jag vet nu att du har andra prioriteringar, att du har nog med ditt. Det är synd för jag tror faktiskt att vi båda hade kommit ett stort steg framåt om vi bara tagit tag i skiten och pratat ut, oavsett var det hade slutat. Flykt är inte alltid bästa utvägen...tvärtom, det är förmodligen den sämsta. Någonstans sparas skiten man stoppar undan  och vips så är "hårddisken" full och kraschar. Tro mig, jag vet....och om du tittar djupt in i dig själv vet du nog också att jag har rätt.
Hoppas i alla fall att det gick bra för dig första dagen på nya jobbet. Jag tänker faktiskt på dig, på hur du mår och hur det går för dig vackraste. Det du! ;)

Nu är det te-dags, mys med Cesar och Trixi och om allt går enligt planerna kanske jag mäktar med en titt i nya kurslitteraturen "Polis-psykologi".



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0