Kåt, glad och tacksam



Dagen till ära tänkte jag blogga lite om sex. (Underbaring, du kan sluta läsa nu om det är jobbigt, okej?)
I ett tidigare inlägg angående kvinnans sexuella topp hävdade jag att nämnda topp helt enkelt icke existerade, i alla fall inte hos skribenten.
Sent ska syndaren vakna, som de säger. Nu vet jag hur fel jag hade.

När flickvännen dök upp i mitt liv för drygt en månad sedan, gjorde hon det hand i hand med den sexuella toppen.
Förvisso kan dessa två ha ett samband men ändå...
Nuförtiden går jag runt som en tickande bomb, en kalv på grönbete, och min stackars flickvän, ja hon har liksom inget att säga till om. För allt i världen, jag tror inte att hon har något att invända mot i alla fall.
Nu vet jag hur en narkoman fungerar; ju mer de får desto mer vill de ha.
Två dagar ifrån älsklingen är som en hel evighet och skulle dessa två dagar råka bli till tre eller fyra, då klättrar jag på väggarna, svär och domederar och beter mig allmän irrationellt. A (wo)man´s gotta do what a (wo)man´s gotta do, som det heter.
Numera vet jag dock inte vad som är värst; den icke-existerande sexuella toppen eller den existerande. Jag menar, någon gång måste man ju hinna ägna sig åt andra saker än hämningslös älskog, eller?
Nåja, måhända att denna lusta ger vika så småningom, när spänningen och den hysteriska förälskelsen lagt sig, men fram tills dess tänker jag fortsätta att vara kåt, glad och tacksam. Det får hon ta, flickvännen.




Kommentarer
Postat av: //D.D\\

Tack å bock! Och "ja, mamma jag ska sköta studierna" *flin* Allvarligt talat så har jag varit riktigt flitig idag... Du kan ju läsa nya inlägget om du inte tror mig. :P

Kram.

2008-03-28 @ 14:40:26
URL: http://t4nk3bubbl0r.blogg.se/
Postat av: Therese

Svar: visst de e ju hur bra som helst headern jag har nu, men jag vill ha en lite mer vårig...

2008-03-28 @ 23:05:59
URL: http://Therror.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0