Bloggtopp och toppbloggare



När man går in på blogg.se´s startsida hittar man i vänsterspalten Mest aktiva bloggare.
För att hamna bland de mest flitiga på denna eminenta lista måste man åstadkomma i runda slängar 15-20 inlägg...per dag.
Nu undrar jag som "medelbloggare"; Kan man verkligen ha så mycket intressant att säga och så ofta dessutom så att resultatet blir uppemot 20 inlägg per dag??
Antingen har jag ett vansinnigt tråkigt, ointressant och händelselöst liv eller är det de Mest-aktiva-bloggarna som har det eftersom de verkar ha all tid i världen att sitta och skriva ner allt som händer resp. inte händer i deras liv.

Typ:

07:38, inlägg 1
Skit också, jag kommer att missa bussen. Kanske hade hunnit om jag slitit mig från datorn...

09:14, inlägg 2
Nu är jag i skolan, skitbull. Fast snart är det rast.

10:25, inlägg 3 
Asså, Simon är ba sååååå snygg. Men åååh, varför är han tillsammans med Sanna liksom??

10:53, inlägg 4
Nu är det rast. Ball, fast snart är det lektion.

11:22, inlägg 5
Jävla skitlärare. Jag drog från lektionen så nu sitter jag i datasalen och skriver blogg. Mycket ballare.

12:01, inlägg 6
Lunch. Fan vad jag hatar blodpudding.
Idag har jag rosa tröja och efter skolan ska jag och Challe och Jojjo till stan.

12:19, inlägg 7
Shit. Jag har diarré... och jag som HATAR att gå på skolans snuskiga toaletter!!


Ja, och så fortsätter det fram till 00:41 när mamma/pappa/lillebror kommer in och med våld rycker nätverkskabeln ur datorn.

Denna utomordentligt värdefulla information hade med lätthet kunnat sammanfattas i ETT inlägg om dagen.
Fast det är klart, då hade ju vederbörande inte varit på Mest Aktiva bloggare-listan



image15













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0