Jag + alkohol = succé




Jag blir alltid så finurlig när jag dricker alkohol. Klurar och har mig liksom. Jag funderar på vad som gick fel och vad jag kunde gjort annorlunda. Smider planer på hur jag ska lyckas på kärleksfronten framöver. Ofta kommer jag fram till så otroligt dumma saker och drar de mest korkade slutsatser när jag har alkohol i kroppen.
Som idag t.ex.

Idag har jag:

1) Googlat psykologen och konstaterat  att hon tydligen är ganska välkänd inom sitt gebit. Vidare bor hon i en småstad ett par mil ifrån min hemstad (attans). Det framgår dock inte om hon är gift, sambo, har barn eller är sugen på vilkorslöst sex.

2) Googlat mitt ex för att få svar på om hon eventuelt gift sig, blivit sambo, skaffat barn eller gjort sig känd på något annat vis på sista tiden.

3) Googlat Henne med stort H...Bella, min drömkvinna, den vackraste jag vilat ögonen på...och konstaterat att hon är...totalt anonym. Hon finns bara på eniro.se och hitta.se. Hur kul är det liksom? (dessutom är det numret till hennes föräldrar...)

4) Googlat "Puman" och insett att man idag får ca 86.700 träffar på henne jämfört med ca 4.000 förra veckan. Hon gör framsteg, min puma.

5) Googlat mig själv (?)...och kontaterat att man får 148 träffar på mitt namn. Hälften av sidorna handlar om ett fruntimmer som föddes 1812. Det är inte jag.

Jag återkommer strax, måste smörja in ansiktet med avancerad "anti-wrinklekräm". Jag har hört att strålningen från dagens datorskärmar gör så att huden åldras i förtid...och det är något jag inte behöver.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0