Kontaktannons



Nu har det gått fem dagar sen bästa vännen mailade Henne och ännu har jag inte fått någon feedback på det hela.
Detta kan naturligvis ha naturliga förklaringar såsom att hon inte läst mailet (hoppas, hoppas...), men det kan vara resultatet av att jag är totalt ointressant för henne (ve och fasa..) 
Ett tredje alternativ är förstås att vännen glömt att rapportera utfallet av sitt mindre genomtänkta tilltag, (ja, jag vet att det var min egen idé, men jag var full, okej?) och om så är fallet så ska jag nog se till att hon blir varse.

Hursomhelst, om mina halvdesperata försök i kampen för tvåsamhet alt. att enbart få ligga, inte ger utdelning snart så skulle det inte förvåna mig om det inom kort börjar växa mossa i mina nedre regioner. Fy för den lede.

Man kanske skulle börja finformulera en kontaktannons?

Hjälp mottages tacksamt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0