När spriten går in går vettet ut.



Det fick jag erfara igår.
Jag firade min och chefens "separation" med rödvin och sms:ade flitigt med bästa vännen under kvällen.
Det ventlierades om kvinnor i allmänhet och Henne i synnerhet.
Vid något tilfälle råkade jag yppa att vännen borde göra Henne uppmärksam på min exitstens.
Sagt och gjort.
Det var bara det att vännen "glömde" att fråga mig i NYKTERT tillstånd om jag verkligen ville att hon skulle hinta Henne om mig.

Kontentan av det hela är att det nu ligger ett oåterkalleligt mail till Henne från vännen angående deras gemensamma bekant som är av åsikten att Hon är Guds gåva till kvinnan.
Vidare hänvisar vännen till sitt fotoalbum (om det skulle råda oklarheter i VEM denna gemensamma bekant nu är) i detta comunity där jag framträder i...pälsmössa.
Där rök den mikroskopiska chansen till en härligt, romantisk vinterflirt.

Tack och godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0