Sex - Inte alltid så enkelt


Två nätter i rad har jag drömt om sex. Sånt där hysteriskt, passionerat sex som får en att tappa andan.
Jag kan bara inte för mitt liv komma på VEM det är jag haft sex med i mina drömmar, och det är ytterst märkligt.
I morse vaknade jag med ett fånigt leende på läpparna innan jag insåg att jag inte alls hade en snygg brunetts ben intrasslade i mina...
Jag var tvungen att söka på nätet efter innebörden av mina drömmar och dettav ar nästan det enda jag kunde hitta om sexdrömmar:


Sex

Drömmer du att du har sex eller att du ser andra ha sex? Sådana drömmar beror oftast på fysiska signaler från kroppen när blodomlopp och slemhinnor "testkörs". Kroppen signalerar att den är redo för sex och det undermedvetna skapar ett skäl till varför kroppen reagerar och då drömmer vi om sex.

Mina slemhinnor testkörde alltså i natt??
Vad det därför jag hade vilt, hämningslöst sex med en för mig okänd brunett mot min sovrumsvägg, i duschen OCH på diskbänken?

Min kropp är tydligen redo för sex och så har jag ingen att dela detta "tillstånd" med.
Ja, jag säger då det.
Det måste vara det här som är taskig tajming.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0