Varde ljus...



...och liv åt min blogg.
Den står stilla allt som oftast nuförtiden, men hav förtröstan; skaparglädjen är på väg tillbaka. Det kan ha med regnet utanför att göra också förstås. Man FÅR helt enkelt lov att sitta framför datorn utan att behöva känna att jag-måste-ut-i-solen-eftersom-jag-har-semester.
Jag har tom fått frågan av en för mig icke känd läsare om jag tänker lägga ner bloggen (väldans mycker tack för att du bookmarkat mig f.ö), men så är alltså inte fallet.

Annars är det mesta som vanligt...bortsett från att jag nu alltså tänkte damma av och skaka liv i den här gamla bloggen. Men inte just nu, först måste jag battla lite mot Joe Perry, i Guitar Hero III.





Kommentarer
Postat av: //D.D\\

Haha, har du också fastnat i GH!? :P



Men du måste ha till PS eller något va!? För vi får då fasiken inte battla mot Joe Perry inte, vi får battla mot Slash vi! :P Bland andra!



Kram.

2008-08-08 @ 12:02:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0