A piece of my heart



Har ni någonsin funderat på om gräset är grönare på andra sidan? Säkerligen...
Har ni någonsin tyckt att alla andra har det så jävla mycket bättre än ni? I bet you have...
Har ni någonsin önskat att ni var någon helt annanstans, med en helt annan människa? Kom igen, ärligt nu?
Jag vet att ni har det. Påstår ni något annat ljuger ni.

Jag suktat efter det gröna gräset "hos grannen", utan att ens försöka göda och vattna min egen gräsmatta.
Jag har avundats andra deras friktionfria relationer.
Jag har önskat mig bort, bort från min egen relation. Ensam eller med någon annan.

Slutligen gick min "önskan" i uppfyllelse..och helvete vad ont det gör.

Jag saknar, jag längtar, jag gråter, jag våndas...jag ångrar.
Ingenting kan fylla hennes plats, ersätta henne. Aldrig någonsin kommer jag att glömma henne och det vi hade...hur jävligt det än var ibland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0