Glades´dressing-sköljmedel



Nu får det vara nog helt enkelt.
Jag kan inte gå runt här som en våldnad och bete mig irrationellt och dessutom allmänfarligt.
För tredje gången idag "ställde jag till det".

1. Imorse tog jag Glades´ luftfräschare i håret istället för hårspray (Blev inge bra kan jag upplysa er om...)
2. Till lunchen hällde jag salladsdressing i kaffet istället för mjölk (Kan inte svara på om det var angenämt, hann hejda mig innan jag tog första klunken.)
3. Alldeles nyligen konstaterade jag att jag fyllt mopp-hinken med sköljmedel istället för allrengöring (Så alla eventuella gäster, tag med sockiplast vid eventuellt besök hos mig)

Vad fan är det som händer i mitt huvud egentligen?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0