Nej nej, det var inte jag!!



Idag hände något mycket märkligt.
Jag fick meddelanden på msn...som var skrivna för över ett dygn sedan.

Så här är det:
Jag och min stora kärlek tillika min stora hjärtesorg gjorde en överenskommelse igår att inte höras av alls på ett tag. Och någon gång i denna veva (alltså igår kväll) skickade hon ett meddelande till mig på msn där hon skrev just att hon inte ville ha någon kontakt nu. Detta meddelande fick jag...nu, trots att jag varit inloggad hela natten och hela dagen.
Som att msn hånskrattade mig rakt upp i ansiktet, som en jävla käftsmäll.
Och jag mitt dumma helvete var inte uppmärksam nog att kolla när hon skrivit det utan svarade helt sonika med tre frågetecken. GRATTIS!!!
Nu undrar jag; varför fastnade just hennes meddelanden på vägen? Innebär detta att jag tog kontakt med henne nu fastän jag lovat henne dyrt och heligt att inte göra det?

Satans teknik!


För övrigt är dag ett snart till ända. Jobbigt som fan, men ändå ett litet steg i rätt riktning. Har jag bestämt mig så har jag, det får fan vara nog nu!!

Eller som sms:et jag fick idag av en vän jag inte hört av på länge; "Du är en fantastisk, charmig och otroligt vacker kvinna. Oavsett vad som hänt dig så kommer du starkare ur det"
Hon är vis hon. Tack!

Nu ska jag sätta mig i soffan, dricka vaniljte och lyssna på min katt när hon spelar piano. Hon har ett fantastiskt musiköra ska ni veta.



"Lillekatt"



Sofie, i mitt hjärta




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0